Logo Sinixisi 2.png

Κρυσταλία Μύτη

Ψυχολόγος

Η Κρυσταλία Μύτη είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Ειδικεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες παρακολουθώντας πρόγραμμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακόμη, ολοκλήρωσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση και Στρατηγικές παρέμβασης» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα Γ.Ν. Παίδων Πεντέλης το τετράμηνο πρόγραμμα «Βασικές αρχές στη Φροϋδική Θεωρία και Κλινική» και το εργαστήριο σε συνέδριο της ΕΛΨΕ «Εμπλουτισμένη συστημική προσέγγιση: Βασικές κατευθυντήριες γραμμές για την κλινική πρακτική». Παρακολουθεί το 9μηνο πρόγραμμα «Προαγωγή ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.


Έχει εκπαιδευτεί στα ψυχομετρικά εργαλεία αξιολόγησης γνωστικών λειτουργιών και δείκτη νοημοσύνης  WPPSI – III (Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence) για παιδιά ηλικίας 2 ετών και 6 μηνών έως 7 ετών και 7 μηνών, WISC – III (Wechsel Intelligence Scale for Children) για ηλικίες παιδιών 6 έως 16 και WAIS – IV (Wechsel Adult Intelligence Scale) για μεγαλύτερους έφηβους και ενήλικες. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στο τεστ ευφυΐας Raven’s Progressive Matrices (Τεστ Προοδευτικών Πινάκων Raven)  που αποτελείται από ένα σύνολο μη λεκτικών δοκιμών σε άτομα από 5 ετών έως και ενήλικες και χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και στο Παιδικό Ιχνογράφημα.


Στα πλαίσια της κλινικής πρακτικής άσκησης ως ψυχολόγος και της εθελοντικής της εργασίας έχει απασχοληθεί στο Παιδοψυχιατρικό τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών «Π. & Α. Κυριακού», στο 1ο Ειδικό σχολείο Κορυδαλλού και στο Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ) στο πρόγραμμα «Ζήσε χωρίς εκφοβισμό» («Live Without Bulling») ως διαδικτυακή σύμβουλος σε ζητήματα σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού και με συμμετοχές σε ενημερωτικές δράσεις σε σχολεία. 


Σήμερα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών όπου παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας, συμβουλευτικής σε παιδιά και εφήβους και συμβουλευτικής γονέων όπου πλαισιώνεται από την απαραίτητη επαγγελματική εποπτεία.


Έχει παρακολουθήσει εύρος σεμιναρίων, συνεδρίων και ημερίδων και συνεχίζει ανανεώνοντας και εμπλουτίζοντας τις γνώσεις της εξελίσσοντας την επαγγελματική ιδιότητα του ψυχολόγου.